قوانین و شرایط استفاده از لایسنس های خریداری شده

 

ماده شماره1:
مسئولیت نگهداری از لایسنس های اختصاص داده شده به کاربر به عهده کاربر (مشترک) می باشد و در صورت منتشر شدن لایسنس توسط کاربر به دیگر اشخاص، شرکت رایان نت هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات به وجود آمده نخواهد داشت.
نکته : شایان ذکر است لایسنس های ارایه شده نزد شرکت رایان نت کاملا محفوظ بوده و هیچ گاه توسط سرویس دهنده در اختیار افراد دیگر قرارداده نخواهد شد.

ماده شماره 2:
بند یک – تمامی کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را از طریق سیستم پشتیبانی و در ساعات اداری از طریق تماس تلفنی پیگیری نمایند.
بند دوم – اپراتور شرکت رایان نت متعهد می شود تا تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مربوط به پشتیبانی سرویس مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب نماید.

ماده شماره 3:
سرویس دهنده حق تصمیم بر ارائه هر یک از سرویس ها را برای خود محفوظ می دارد و در حالت هایی که امکان ارائه یکی از سرویس ها از نظر فنی، قانونی و یا هر دلیل دیگر وجود نداشته باشد سرویس مشترک مذکور را لغو می نماید و وجه دریافت شده کاملا به مشترک بازگردانده خواهد شد.

ماده شماره 4:
لایسنسهای ارائه شده تنها قابل استفاده بر روی همان تعداد کامپیوتری است که در سایت درج شده و در صورت استفاده بر روی بیش از تعداد مجاز، از سوی شرکت تولید کننده در BlackList قرار گرفته و شرکت رایان نت نیز مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت

ماده شماره 5:
شرکت رایان نت متعهد می گردد تا لایسنس های کاملا اورجینال و قابل استعلام در اختیار مشترک قرار دهد.

ماده شماره 6:
پس از ثبت سفارش توسط کاربر به هیچ عنوان امکان عودت وجه و لغو سفارش بدون دلیل معتبر نمی باشد. تنها در صورتی امکان عودت و بازگشت وجه پرداختی وجود دارد که سرویس دهنده قادر به ارائه لایسنس درخواستی شما در مدت زمان تعیین شده نباشد. با عنایت به چندین مرحله نمایش و تایید قیمت در فروشگاه و همچنین درگاه بانک، مسئولیت عدم توجه به قیمت ها بر عهده مشتری است.

ماده شماره 7:
تمامی کاربران باید به صورت کامل و دقیق مشخصات بخش خریدار نظیر نام – نام خانوادگی – ایمیل – شماره تماس همراه یا ثابت را تکمیل نمایند و به استناد آیین نامه اجرایی مواد ۳۸ و ۴۸ قانون تجارت الکترونیکی، ماده یک بند د “کالاهای ساخته شده با مشخصات فردی مصرف کننده که به طور واضح جنبه شخصی دارند یا اینکه به دلیل طبیعت آنها نمی توانند بازپس داده شوند و یا اینکه به سرعت قابلیت فساد و خرابی دارند.” حق انصراف از معامله برای مصرف کننده ساقط می گردد، بدین منظور پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، مصرف کننده به هیچ عنوان حق انصراف از خرید را نخواهد داشت

باتشکر
بخش فروش

 

شرایط گارانتی , پشتیبانی و بازگشت وجه :

تعریف گارانتی و نکات اصلی :

تعریف گارانتی لایسنس : شرکت متعهد است که لایسنس مشتری را در صورت بروز مشکل در مدت حداکثر یک روز کاری بدون هزینه رفع مشکل یا تعویض نماید و در صورت عدم رسیدگی تا یک روز کاری 100 درصد مبلغ پرداختی مشتری به ایشان عودت شود.
بر همین اساس شرکت رایان نت که عهده دار اجرای ضمانت است .موارد تحت ضمانت و نقض ضمانت را به این گونه تعریف کرده است:

شرایط و جزئیات گارانتی :

1. شرکت رایان نت متعهد می گردد تا لایسنس های کاملا اورجینال، با شرایط استفاده ذکر شده در زمان خرید و قابل استعلام از مایکروسافت در اختیار مشتري قرار دهد.
2. این شرکت هیچ گونه تعهدی در قبال همخوانی لایسنس (نرم افزار) با دستگاه مشتری(سخت افزار) را ندارد.
3. شرایطی که لایسنس را از گارانتی خارج می کنند عبارتند از :
الف) سعی در نصب و فعالسازی بیش از ظرفیت بروی سخت افزار های جدید
ب)فعالسازی خارج از قاعده و غیر اصولی در فواصل زمانی کوتاه
ج)استفاده از لایسنس مایکروسافت در کنار نسخه های غیر اصلی(کرک شده) نرم افزار های مایکروسافت بدون هماهنگی و ثبت در بخش پشتیبانی (استفاده از نسخه های کرک شده نرم افزار های دیگر شرکت ها ایرادی ندارد)
4. در صورت عدم رفع مشکل فعالسازی لایسنس مشتری، در طی حداکثر یک روز کاری شرکت موظف به عودت 100 درصد (عین) مبلغ سفارش به حساب بانکی مشتری می باشد
5. مسئولیت نگهداری از لایسنس های اختصاص داده شده به کاربر به عهده کاربر (مشتری) می باشد و در صورت منتشر شدن لایسنس توسط کاربر به دیگر اشخاص، شرکت رایان نت هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات به وجود آمده نخواهد داشت
6. تمامی محصولات مادام العمر هستند و همینطور گارانتی آنها مادام العمر می باشند . در ضمن پشتیبانی فنی رایگان برای نصب و فعالسازی از طرف شرکت به صورت تلفنی از طریق مرکز 284282 ارایه می شود
7. مشتری در زمان دریافت گارانتی و پشتیبانی موظف به ارایه اطلاعات سفارش و یا شماره سفارش می باشد
8. لایسنس تحویل داده شده در صورت درخواست مشتری تست و استعلام خواهد شد.
9. مشتری برای دریافت پشتیبانی می توانند همه روزه حتی روز های تعطیل تا ساعت 8 شب با مرکز پشتیبانی و پاسخگویی 021284282 تماس حاصل فرمایند
10. مشتری در صورت امکان نباید از نسخه های کرک شده و غیر اصلی محصولات مایکروسافت بروی یک سیستم در کنار نسخه های اصلی خریداری شده استفاده کند و در صورت نصب و استفاده از نسخه های کرک شده و غیر اصلی هر یک از محصولات مایکروسافت موظف است قبل از نصب با تماس با بخش پشتیبانی دستورات لازم را برای جلوگیری از بروز مشکل برای لاسنس اصلی دریافت نماید .
11. مدت زمان گارانتی لایسنس های مایکروسافت به صورت مادام العمر می باشد.
12. گارانتی نرم افزار ها شامل لایسنس نرم افزار بوده و شامل سخت افزار مشتری و یا استفاده از نرم افزار نمی باشد