نماینده رسمی IT Researches در ایران


ثبت شرکت در اروپا و انگلستان

راه اندازی یک کسب و کار یک تلاش هیجان انگیز است، اما شامل تصمیمات مهم زیادی نیز می شود که یکی از آنها انتخاب مکان مناسب برای ثبت شرکت است. اروپا و انگلیس مزایای بسیاری را برای کارآفرینانی که به دنبال ایجاد کسب و کار خود در محیطی باثبات و پر رونق هستند، ارائه می دهند. ثبت شرکت خود در اروپا می تواند طیف وسیعی از مزایا از جمله دسترسی به بازار بزرگ، چارچوب های نظارتی مطلوب و نیروی کار بسیار ماهر را به همراه داشته باشد. با این حال، پیمایش فرآیندهای قانونی و اداری می تواند چالش برانگیز و زمان بر باشد، به خصوص اگر با قوانین و مقررات محلی آشنا نباشید.

ساختار قانونی که انتخاب می کنید نحوه عملکرد شرکت شما، نحوه مالیات آن و سطح مسئولیت شخصی شما به عنوان مالک را تعیین می کند. مهم است که همه گزینه ها را به دقت بررسی کنید و قبل از تصمیم گیری با متخصصان حقوقی و مالی مشورت کنید.

ثبت شرکت در اروپا می تواند فرآیندی پیچیده و زمان بر باشد. به همین دلیل است که اغلب توصیه می شود یک مشاور حرفه ای داشته باشید تا شما را در این فرآیند راهنمایی کند. یک مشاور در طول مراحل ثبت نام، مشاوره و پشتیبانی تخصصی ارائه میدهد و اطمینان حاصل میکند که شما تمام الزامات قانونی را رعایت می کنید.

انگلستان چهارمین اقتصاد بزرگ جهان است در سال ۲۰۰۳ تقریبا یک چهارم کل سرمایه خارجی اروپا مربوط به کشور انگلستان بوده است.کشور انگلیس به عنوان دومین کشور معتبر پس از امریکا در زمینه تجارت جهانی محل مناسبی برای ثبت یک شرکت میباشد. بر اساس قوانین تجاری در کشور انگلیس، ثبت یک شرکت برای اتباع کشورهای دیگر از جمله ایران بدون حضور در کشور انگلیس بلامانع میباشد.

مزایای ثبت شرکت در انگلستان :

  • اعتبار بیشتر در فعالیت های تجاری شما

  • عدم اعمال بسیاری از تحریم ها که بر علیه ایران تصویب شده

  • حضور در بازار جهانی و تونایی تجارت در خارج از کشور

  • سرعت بسیار بالا و هزینه فوق العاده کم در ثبت شرکت

  • بدون نیاز به داشتن اقامت، مسکن یا حضور در انگلستان

  • برای ثبت لازم نیست به انگلستان سفر کنید

  • فقط یک نفر برای ثبت شرکت کافی است

  • میتوانید حتی اگر در انگلستان تجارتی ندارید شرکت ثبت نمائید

  • بر خلاف سایر حوزه های قضایی، هیچ محدودیتی در ثبت شرکت بریتانیا وجود دارد

شرکت رایان نت مفتخر به ارایه خدماتی چون ثبت شرکت در انگلستان است. همچنین ثبت و رزرو نام شرکت شما در انگلستان ، آماده سازی و مهیا کردن اساسنامه شرکت ، آماده سازی و ثبت فرمهای اولیه و نهایی ثبت شرکت ، پرداخت هزینه های اولیه دولتی برای ثبت شرکت در انگلستان ، ارائه گواهی تقسیم سهام ، ارائه اساسنامه و تفاهم نامه شرکت شما ، ارائه تمامی نسخ ثبت شرکت شما به صورت دیجیتالی ، ارائه آدرس مجازی در انگلستان برای ۱ سال ، ارائه ۳ خط تلفن (ثابت و همراه) از انگلستان ، مشاوره مالیاتی رایگان ، ثبت شماره مالیاتی شما ، افتتاح حساب در معتبرترین بانک های انگلستان (در صورت درخواست) و ارسال تمامی مدارک با پست سریع هوایی از جمله خدمات شرکت در کنار ثبت شرکت شماست است .

انواع شرکت هایی که میتوان در انگلستان ثبت کرد:

  • شرکت خصوصی با مسئولیت محدود  Ltd محبوبترین ثبت شرکت برای سرمایه گذاران خارجی
  • شرکت سهامی عام Public Limited Company (PLC)
  • نمایندگی یک شرکت خارجی
  • همکاری با مسئولیت محدود

وبسایت انگلیسی و شرکت های زیرمجموعه:

مایکروسافت پارتنر : microsoftpartner.uk
GLOBAL INVESTMENT : globalinvestment.ir
مایکروسافت رسمی : microsoftofficial.com
TALEE LIMITED : talee.co.uk
مایکروسافت پرشیا : microsoftpersia.com
MICROSOFT LICENSE : microsoftlicense.com
LET’S GO TO IRAN : letsgotoiran.com
 IT Researches : itresearches.ir

برخی از مشتریان شرکت :