نماینده رسمی IT Researches در ایران


خرید لایسنس Project اورجینال - Project اورجینال

Microsoft Project (MSP) یک نرم افزار مدیریت پروژه برای مدیران پروژه است که بوسیله آن میتوانند پروژه ها را کنترل کنند که یکی از ضروری ترین مباحث رشته مهندسی صنایع می باشد.  با توجه به پروژه مورد نظر Microsoft Project امکان برنامه ریزی پروژه، تقسیم بندی کارها، مدیریت منابع، ساخت گزارش عملکرد و … به کاربر میدهد.

Project اورجینال یک ابزار قدرتمند مدیریت پروژه است که به سازمان ها کمک می کند منابع و وظایف خود را به طور موثر مدیریت کنند تا به اهداف پروژه خود دست یابند. با رابط کاربری آسان و ویژگی‌های قوی، Project به کاربران اجازه می‌دهد پروژه ها را برنامه‌ریزی و پیگیری کنند، با تیم‌ها همکاری کنند و پیشرفت را در زمان واقعی نظارت کنند. تمرکز Project بر گرد هم آوردن قابلیت‌های محصولات مختلف مایکروسافت، مانند Word، Excel و PowerPoint است تا تجربه‌ای یکپارچه‌تر برای کاربران ایجاد کند. هدف مایکروسافت با ادغام این محصولات این است که کاربران را قادر سازد به راحتی بین آنها جابجا شوند و از ویژگی های مختلف آنها در یک مکان استفاده کنند.

ویژگی ها و قابلیت های Project 

محصولات مایکروسافت دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها و قابلیت ها برای افزایش بهره وری و ساده سازی مدیریت پروژه است. این پلتفرم یک مکان متمرکز برای ردیابی پیشرفت پروژه ، تعیین وظایف و همکاری با اعضای تیم ارائه می دهد. داشبوردها و ابزارهای گزارش‌دهی قابل تنظیم، بینش‌های بی‌درنگ درباره وضعیت پروژه و معیارهای عملکرد ارائه می‌دهند. علاوه بر این، این پلتفرم با سایر محصولات مایکروسافت مانند اکسل، ورد و پاورپوینت ادغام می شود تا انتقال داده ها و به اشتراک گذاری اسناد را تسهیل کند. این نرم افزار همچنین ویژگی های امنیتی قوی را برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی و حفاظت از داده ها ارائه می دهد. Project با رابط کاربر پسند و عملکرد جامع خود یک ابزار ضروری برای مشاغلی است که به دنبال بهینه سازی مدیریت پروژه و دستیابی به اهداف خود هستند.

جهت خرید Project اورجینال روی آیکون زیر ضربه بزنید.

مزایای استفاده از Project اورجینال

Project مزایای بی شماری را برای متخصصان مدیریت پروژه ارائه می دهد. اول از همه، یک پلت فرم جامع برای سازماندهی، ردیابی و مدیریت تمام جنبه های یک پروژه فراهم می کند که شامل ویژگی‌هایی مانند زمان‌بندی کار، تخصیص منابع و ردیابی بودجه و سایر موارد می‌شود و با رابط کاربری آشنا و شبیه Office کار را برای کاربر آسان کرده است . علاوه بر این، ادغام نرم افزار با سایر محصولات مایکروسافت مانند شیرپوینت و اکسل، همکاری با اعضای تیم و به اشتراک گذاری داده های پروژه را در لحظه آسان می کند. این امر ارتباطات و بهره وری را افزایش می دهد و به مدیران پروژه اجازه می دهد کارآمدتر و موثرتر کار کنند. علاوه بر این، قابلیت های تجزیه و تحلیل و گزارش پیشرفته نرم افزار، بینش های ارزشمندی را در مورد عملکرد و پیشرفت پروژه ارائه می دهد و به مدیران کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه بگیرند و استراتژی های خود را در صورت نیاز تنظیم کنند. همچنین دارای ابزار های مدیریت مالی است که به برآورد هزینه ها و کاهش هزینه های اضافی کمک زیادی میکند.

  • امکان ادغام پراجکت با دیگر محصولات مایکروسافت مانند آفیس، اسکایپ و شیرپوینت
  • رابط کاربری آشنا و شبیه مایکروسافت آفیس
  • لایسنس پراجکت سرور مایکروسافت لایسنس شامل پشتیبانی مادام العمر مایکروسافت لایسنس و مایکروسافت نیز هست.
  • مایکروسافت پراجکت دارای ابزار های مدیریت مالی است که به برآورد هزینه ها و کاهش هزینه های اضافی کمک زیادی میکند.
  • لایسنس آخرین نسخه مایکروسافت پراجکت Project با نام پراجکت ۲۰۱۹ از فروشگاه مایکروسافت لایسنس قابل تهیه است.

برنامه ریزی Project 

برنامه ریزی جزء حیاتی هر پروژه موفق است. به عنوان یک مدیر پروژه ، این مسئولیت شماست که اطمینان حاصل کنید که تمام جنبه های پروژه به طور موثر برنامه ریزی و اجرا می شود. Microsoft Project  به شما امکان می دهد برنامه های دقیق Project ایجاد کنید، پیشرفت را پیگیری کنید و منابع را مدیریت کنید. با استفاده از Project  برای برنامه‌ریزی ، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که پروژه شما به موقع، در حد بودجه و رضایت سهامداران خود تکمیل می‌شود.

ما به عنوان نماینده رسمی IT Researches (شرکت سهامی خاص رایان نت) در ایران، ارائه دهنده انحصاری  Project اورجینال  هستیم. دفتر ما در لندن، با نام تجاری Talee، همچنین شریک رسمی مایکروسافت در بریتانیا به شماره همکاری: ۴۵۶۰۰۶۲ است. تخصص و تعهد ما به کیفیت، ما را به منبع قابل اعتمادی برای محصولات مایکروسافت در منطقه تبدیل کرده است.

مشاهده این ویدئو جهت دریافت اطلاعات تکمیلی توصیه می گردد.

 کلمات کلیدی : لایسنس Project اورجینال ، Project اورجینال ، لایسنس اورجینال Project ، خرید Project اورجینال 

وبسایت انگلیسی و شرکت های زیرمجموعه:

مایکروسافت پارتنر : microsoftpartner.uk
GLOBAL INVESTMENT : globalinvestment.ir
مایکروسافت رسمی : microsoftofficial.com
TALEE LIMITED : talee.co.uk
مایکروسافت پرشیا : microsoftpersia.com
MICROSOFT LICENSE : microsoftlicense.com
LET’S GO TO IRAN : letsgotoiran.com
 IT Researches : itresearches.ir

برخی از مشتریان شرکت :