نماینده رسمی IT Researches در ایران


خرید لایسنس Office 365 اورجینال - Office 365 اورجینال

Office 365 نام برندی است که مایکروسافت آن را برای سرویس اشتراک گروهی از نرم‌افزارها و خدمات استفاده می‌کند.Office 365 یک راه حل همه کاره و جامع مبتنی بر ابر است که برای پاسخگویی به نیازهای مشاغل مدرن طراحی شده است. ابزارها و خدمات مختلفی را برای همکاری، ارتباطات و بهره وری موثر ارائه می دهد. با Office 365، شرکت ها می توانند گردش کار خود را ساده کنند، هزینه های عملیاتی را کاهش دهند و عملکرد کلی خود را افزایش دهند. این مجموعه قدرتمند از برنامه های کاربردی شامل ابزارهای محبوبی مانند Word، Excel، PowerPoint و Outlook و همچنین طیف وسیعی از برنامه های کاربردی دیگر است که نیازهای مختلف کسب و کار را برآورده می کند.Office 365 یک اشتراک استفاده از محصولات و خدمات مایکروسافت است که به کاربران مجوز استفاده از آخرین نسخه نرم افزارهای آفیس  را می دهد. برای کاربران خانگی، Office 365 اورجینال  امکان استفاده از Microsoft Office  به همراه فضای ذخیره‌سازی ابری و ۶۰ دقیقه تماس اسکایپ در ماه را می‌دهد. Office 365  برای کسب و کارها، پلن هایی را ارائه می‌کند که خدمات پست الکترونیک و شبکه اجتماعی سازمانی را در قالب ویرایش آنلاین Exchange Server، اسکایپ برای کسب و کارها، شیرپوینت و آفیس آنلاین و … به همراه دسترسی به نرم‌افزارهای Microsoft Office ارائه می‌کند.

مزایای استفاده از لایسنس های قانونی Office 365

Office 365 اورجینال

لایسنس Office 365 چیزی بیش از یک مجموعه نرم افزاری است. این یک راه حل کامل برای مشاغلی است که به دنبال ساده کردن عملیات خود، کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری هستند. از سرویس‌های ایمیل و تقویم گرفته تا مدیریت و ذخیره‌سازی اسناد، Office 365 هر چیزی را که کسب‌وکارها برای کار موثر نیاز دارند ارائه می‌کند. به‌علاوه، این قابلیت انعطاف‌پذیری را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا از هر کجا، در هر زمان، بر روی هر دستگاهی با ویژگی‌های امنیتی و انطباق در سطح سازمانی کار کنند. اشتراک Office365 جدیدترین سرویس شرکت مایکروسافت میباشد که در فضای ابری میزبانی می شود. این سرویس امکان استفاده از تمام محصولات مایکروسافت را به صورت آنلاین در اختیار شما و سازمان شما قرار می دهد. Office365 همانند دفتر کار مجازی میباشد که از طریق اینترنت و از هر نقطه جهان می توان به تمام اطلاعات سازمانی دسترسی داشت . 

خرید آفیس ۳۶۵ اورجینال 

همکاری یکی از اجزای ضروری کسب و کار مدرن است و Office 365 طیف وسیعی از ابزارهای مشترک را برای کار گروهی فراهم می‌کند و کارمندان را قادر می‌سازد تا با هم کارآمدتر و مؤثرتر کار کنند. Office365 در دیتاسنترهای مایکروسافت و در چند نقطه مختلف در دنیا نگهداری می شوند.یکی از ویژگی های برجسته Office 365، Microsoft Teams است، یک پلتفرم همکاری قدرتمند که چت، کنفرانس ویدیویی، اشتراک فایل و سایر ابزارهای ارتباطی را در یک مکان گرد هم می آورد.  Teams به کارمندان اجازه می دهد با استفاده از پلتفرم ابری یا همان فضای ابری اکانت Office365 بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی آنها در زمان واقعی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر همکاری کنند.

یکی از مزایای اصلی Office 365 این است که یک راه حل مقیاس پذیر است که می تواند برای هر کسب و کاری مناسب باشد. چه یک استارت آپ کوچک یا یک شرکت بزرگ باشید، Office 365 طیف وسیعی از طرح ها و گزینه ها را برای رفع نیازهای منحصر به فرد شما ارائه می دهد. این بدان معناست که شما می توانید با مجموعه ای از ویژگی ها شروع کنید و به تدریج با رشد کسب و کار خود، بدون نگرانی در مورد تغییر نرم افزار یا سیستم های مدیریت داده خود، آن را افزایش دهید .

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی Office 365 ویژگی های امنیتی قوی و قابلیت های انطباق آن است. این پلتفرم حفاظت پیشرفته از تهدید، جلوگیری از دست دادن داده ها، رمزگذاری ایمیل و احراز هویت چند عاملی را ارائه می دهد تا به کسب و کارها کمک کند از داده های خود محافظت کنند و از دسترسی غیرمجاز جلوگیری کنند. علاوه بر این، آفیس ۳۶۵ با طیف وسیعی از استانداردها و مقررات صنعتی، از جمله HIPAA، FERPA، و GDPR مطابقت دارد که تضمین می‌کند کسب‌وکارها می‌توانند به تعهدات قانونی و نظارتی خود عمل کنند. این ویژگی ها آفیس ۳۶۵ را به گزینه ای امن و قابل اعتماد برای مشاغل در هر اندازه، به ویژه آنهایی که در صنایعی که داده های حساس را مدیریت می کنند، تبدیل می کند.

جهت خرید Office 365 اورجینال روی آیکون زیر ضربه بزنید.

محصولات مایکروسافت به دو دسته مادام العمر و اشتراک سالیانه تقسیم می شوند. لایسنس سالیانه سرویس آفیس، اشتراک Office365 نام دارد و با داشتن این اشتراک کاربران قادر به نصب نرم افزار های آفیس بر روی تمام پلتفرم ها هستند. اگر چه با توجه به هزینه سالیانه نسخه های Office365 ، این نسخه ها در مقایسه با نسخه های مادام العمر(مانند آفیس ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱) هزینه به مراتب بیشتری در طی زمان برای کاربر در بر دارد ولی اکانت Office365 اورجینال دو سرویس وان درایو(فضای ذخیره ابری) و اسکایپ را داراست که این سرویس ها در نسخه های مادام العمر آفیس ارائه نمی شوند  این ابزارهای مشارکتی نه تنها بهره‌وری را بهبود می‌بخشند، بلکه به ایجاد یک محیط تیمی منسجم کمک می‌کنند و به اعضای تیم اجازه می‌دهند تا با هم در جهت اهداف مشترک کار کنند. بنابر این در صورتی که قصد استفاده از امکانات ابری و فضای ذخیره Office365 را ندارید، انتخاب نسخه های مادام العمر مانند لایسنس آفیس ۲۰۱۹ و آفیس ۲۰۲۱ اورجینال با توجه به عدم نیاز به تمدید و  امکان نصب مجدد، ارتقا و جا به جایی سخت افزار می تواند گزینه مقرون به صرفه تری جهت استفاده مادام العمر باشد. 

ما به عنوان نماینده رسمی IT Researches (شرکت سهامی خاص رایان نت) در ایران، ارائه دهنده انحصاری لایسنس Office اورجینال هستیم. دفتر ما در لندن، با نام تجاری Talee، همچنین شریک رسمی مایکروسافت در بریتانیا به شماره همکاری: ۴۵۶۰۰۶۲ است. تخصص و تعهد ما به کیفیت، ما را به منبع قابل اعتمادی برای محصولات مایکروسافت در منطقه تبدیل کرده است.

مشاهده این ویدئو جهت دریافت اطلاعات تکمیلی توصیه می گردد.

شرکت رایان نت به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس اورجینال Office 365 و تنها شریک تجاری رسمی مایکروسافت در ایران، با سابقه بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از صد هلدینگ و سازمان دولتی است. این شرکت خصوصی و مطرح بین المللی مستقر در ایران، هم اکنون مفتخر است که کلیه محصولات نرم افزاری مایکروسافت را به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر خود در انگلستان ارائه می دهد.ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و معتبر مایکروسافت و ارائه ارزش و خدمات بی نظیر به مشتریان خود در ایران هستیم.

محصولات خریداری شده با وجود موجودی وسیع این شرکت، سریعاً تحویل داده می شوند و با پشتیبانی مادام العمر و گارانتی شرکت رایان نت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت ارائه می شوند. همچنین هیچ یک از محصولاتی که ما ارائه می دهیم از نوع OEM، Academic یا Charity نیستند و همه محصولات دارای  لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و  قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

 کلمات کلیدی : لایسنس  Office 365 اورجینال ، Office 365 اورجینال ، لایسنس اورجینال Office 365 ، خرید آفیس ۳۶۵ اورجینال 

وبسایت انگلیسی و شرکت های زیرمجموعه:

مایکروسافت پارتنر : microsoftpartner.uk
GLOBAL INVESTMENT : globalinvestment.ir
مایکروسافت رسمی : microsoftofficial.com
TALEE LIMITED : talee.co.uk
مایکروسافت پرشیا : microsoftpersia.com
MICROSOFT LICENSE : microsoftlicense.com
LET’S GO TO IRAN : letsgotoiran.com
 IT Researches : itresearches.ir

برخی از مشتریان شرکت :