نماینده رسمی IT Researches در ایران


خرید لایسنس Visio اورجینال - Visio اورجینال

Visio اورجینال - لایسنس قانونی Visio

Visio ابزاری قدرتمند برای ایجاد نمودارها، فلوچارت ها و دیگر نمایش های بصری داده های پیچیده است. Visio که توسط مایکروسافت توسعه یافته است به طور گسترده توسط متخصصان در صنایع مختلف، از مهندسی و معماری گرفته تا تجارت و بازاریابی استفاده می شود .  Visio با رابط بصری و قابلیت های طراحی انعطاف پذیر خود، به کاربران اجازه می دهد نمودارهای دقیقی ایجاد کنند که به راحتی قابل اشتراک گذاری و ویرایش باشد. Visio با کتابخانه گسترده اشکال و قالب‌ها، انعطاف‌پذیری و تطبیق‌پذیری لازم را برای افراد حرفه‌ای و ایجاد نمودارهایی که نیازهای خاص آنها را برآورده می‌کند، فراهم می‌کند. به طور کلی، Visio یک ابزار ضروری برای هر حرفه ای است که به دنبال ارتباط بصری ایده های پیچیده است. با توانایی خود برای ادغام با سایر محصولات مایکروسافت، یک ابزار ضروری برای هر کسب و کار یا سازمانی است که به دنبال بهبود گردش کار و ارتباطات خود است.

با استفاده از Visio، متخصصان به راحتی می توانند نمودارهایی ایجاد کنند که جریان های داده پیچیده، گردش کار و ساختارهای سازمانی را نشان می دهد و درک و انتقال مفاهیم پیچیده را آسان تر می کند . Visio ابزاری برای کسب‌وکارها و سازمان‌هایی می باشد که نیاز به تجسم اطلاعات و فرآیندهای پیچیده دارند و برای افرادی که می‌خواهند نمودارهای واضح و مختصر را سریع و آسان ایجاد کنند.

جهت خرید Visio اورجینال روی آیکون زیر ضربه بزنید.

خرید Visio اورجینال 

با رابط بصری Visio  اورجینال  و قابلیت کشیدن و رها کردن، کاربران می‌توانند به سرعت شکل‌ها را اضافه و به هم متصل کنند، رنگ‌ها، فونت‌ها و دیگر عناصر طراحی را سفارشی کنند و نمودارهای بصری جذابی ایجاد کنند که ایده‌های پیچیده را به شیوه‌ای واضح و مختصر به هم منتقل می‌کنند. علاوه بر این، Visio طیف گسترده‌ای از قالب‌ها و استنسیل‌ها را برای کمک به کاربران در شروع کار، و همچنین امکان وارد کردن داده‌ها از Excel، Access، یا SQL Server برای تولید خودکار نمودارها بر اساس داده‌های real time  ارائه می‌دهد.

با Visio، تیم‌ها می‌توانند در زمان واقعی روی نمودارها همکاری کنند و تغییرات و به‌روزرسانی‌هایی ایجاد کنند که بلافاصله برای همه اعضای تیم قابل مشاهده است. ادغام یکپارچه Visio با سایر برنامه های آفیس، مانند SharePoint و OneDrive، قابلیت های مشترک آن را بیشتر می کند و آن را به ابزاری ضروری برای تیم‌هایی تبدیل می‌کند که به دنبال ساده‌سازی گردش کار خود و دستیابی به بهره‌وری بیشتر از طریق همکاری و اشتراک‌گذاری بی‌وقفه هستند.

قالب های سفارشی برای برندسازی ثابت

قالب‌های سفارشی برای برندسازی ثابت یک جنبه ضروری برای ایجاد نمودارهای حرفه‌ای و جذاب از نظر بصری با استفاده از Visio است. با قالب‌های سفارشی، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که تمام نمودارهای شما از یک موضوع طراحی منسجم پیروی می‌کنند و عناصر برندسازی سازمان شما مانند آرم، رنگ‌ها و فونت‌ها را در خود جای می‌دهند. این نه تنها جذابیت بصری نمودارها را افزایش می دهد، بلکه به ایجاد هویت برند قوی نیز کمک می کند. قالب‌های سفارشی را می‌توان با استفاده از قالب‌های Visio آماده یا از ابتدا ایجاد کرد و می‌تواند شامل عناصر طراحی مختلف مانند پس‌زمینه، حاشیه‌ها و عناصر گرافیکی باشد. با استفاده از قالب‌های سفارشی، می‌توانید نمودارهای حرفه‌ای را به‌طور کارآمد که با نام تجاری شما هماهنگ باشد و در زمان و منابع با ارزش در این فرآیند صرفه‌جویی شود، ایجاد کنید.

همکاری با Visio Diagrams

همکاری با نمودارهای Visio یک جنبه ضروری از عملیات تجاری و فناوری مدرن است . توانایی همکاری در نمودارهای Visio برای تیم هایی که روی یک پروژه با هم کار می کنند بسیار مهم است، زیرا به آنها اجازه می دهد اطلاعات را به اشتراک بگذارند، تغییرات ایجاد کنند و پیشرفت کار را در لحظه پیگیری کنند. با وجود ابزارها و فرآیندهای مناسب، تیم‌ها می‌توانند از قدرت Visio برای ساده‌سازی گردش کار، بهبود ارتباطات و نتایج بهتر استفاده کنند. چه در حال کار بر روی یک پروژه نرم افزاری پیچیده یا یک فرآیند تجاری ساده باشید، همکاری با نمودارهای Visio جزء ضروری موفقیت است.

ما به عنوان نماینده رسمی IT Researches (شرکت سهامی خاص رایان نت) در ایران، ارائه دهنده انحصاری محصولات مایکروسافت هستیم. دفتر ما در لندن، با نام تجاری Talee، همچنین شریک رسمی مایکروسافت در بریتانیا به شماره همکاری: ۴۵۶۰۰۶۲ است. تخصص و تعهد ما به کیفیت، ما را به منبع قابل اعتمادی برای محصولات مایکروسافت در منطقه تبدیل کرده است.

مزایای استفاده از لایسنس های قانونی Visio اورجینال مایکروسافت :

  • دسترسی به آخرین ویژگی ها
  • به روز رسانی نرم افزار تضمین شده
  • خدمات پشتیبانی فنی قابل اعتماد
  • ویژگی های امنیتی پیشرفته
  • کاهش خطر بدافزار
  • یکپارچه سازی بدون درز با نرم افزارهای دیگر
  • رعایت استانداردهای صنعت
  • افزایش بهره وری و کارایی
  • سازگاری بهبود یافته با سخت افزار
  • رعایت قانون و آرامش خاطر
  • پایداری
  • امنیت
  • به‌روزرسانی‌های واقعی
  • پشتیبانی از نرم افزارهای قدیمی
  • جلوگیری از نرم افزارهای ناشناخته
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • عیب یابی و عیب یابیAction Center

شرکت رایان نت به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس اورجینال Visio محصولات مایکروسافت و تنها شریک تجاری رسمی مایکروسافت در ایران، با سابقه بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از صد هلدینگ و سازمان دولتی است. این شرکت خصوصی و مطرح بین المللی مستقر در ایران، هم اکنون مفتخر است که کلیه محصولات نرم افزاری مایکروسافت را به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر خود در انگلستان ارائه می دهد.ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و معتبر مایکروسافت و ارائه ارزش و خدمات بی نظیر به مشتریان خود در ایران هستیم.

محصولات خریداری شده با وجود موجودی وسیع این شرکت، سریعاً تحویل داده می شوند و با پشتیبانی مادام العمر و گارانتی شرکت رایان نت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت ارائه می شوند. همچنین هیچ یک از محصولاتی که ما ارائه می دهیم از نوع OEM، Academic یا Charity نیستند و همه محصولات دارای  لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و  قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

 کلمات کلیدی : لایسنس Visio اورجینال ، Visio اورجینال ، لایسنس اورجینال Visio ، خرید Visio اورجینال 

وبسایت انگلیسی و شرکت های زیرمجموعه:

مایکروسافت پارتنر : microsoftpartner.uk
GLOBAL INVESTMENT : globalinvestment.ir
مایکروسافت رسمی : microsoftofficial.com
TALEE LIMITED : talee.co.uk
مایکروسافت پرشیا : microsoftpersia.com
MICROSOFT LICENSE : microsoftlicense.com
LET’S GO TO IRAN : letsgotoiran.com
 IT Researches : itresearches.ir

برخی از مشتریان شرکت :