نماینده رسمی IT Researches در ایران


خرید لایسنس System Center اورجینال - System Center اورجینال

  در دنیای کسب و کار پرشتاب امروز، سازمان ها باید زیرساخت های فناوری اطلاعات خود را به کارآمدترین و موثرترین شکل ممکن مدیریت کنند.  System Center مجموعه ای از ابزارهای مدیریتی است که به کسب و کارها امکان نظارت، مدیریت و خودکارسازی عملیات IT خود را می دهد. این یک راه حل جامع برای مدیریت سرورها، دسکتاپ ها، برنامه ها و ماشین های مجازی و غیره ارائه می دهد.  System Center که توسط مایکروسافت توسعه یافته است یک راه حل جامع که شامل چندین ابزار جداگانه است که با هم کار می کنند، است.

مجموعه System Center شامل ابزارهای مختلفی مانند Configuration Manager، Operations Manager، Virtual Machine Manager، Service Manager و Data Protection Manager و … است. هر ابزار برای پرداختن به یک حوزه خاص از مدیریت فناوری اطلاعات طراحی شده است و به تیم های فناوری اطلاعات دید بی نظیری را در زیرساخت های خود ارائه می دهد، در حالی که توانایی خودکارسازی کارهای روتین و ساده کردن گردش کار را برای آنها فراهم می کند.

خرید System Center اورجینال 

مدیریت متمرکز برای شرکت ها

پلتفرم System Center یک رویکرد یکپارچه و ساده برای مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات شما ارائه می دهد، در حالی که هزینه ها را کاهش می دهد و بهره وری را افزایش می دهد. با سیستم مدیریت متمرکز ، می‌توانید کل شبکه، سرورها، برنامه‌ها و دستگاه‌های خود را از یک مکان مدیریت و نظارت کنید و به شما کنترل کامل بر محیط فناوری اطلاعات خود را می‌دهد. داشبورد بصری امکان نظارت آسان بر شاخص‌های کلیدی عملکرد و هشدارها را فراهم می‌کند و یک نمای شیشه ای از کل محیط IT را ارائه می دهد که مدیران فناوری اطلاعات را قادر می سازد تا به سرعت مسائل را قبل از تبدیل شدن به بحران شناسایی و حل کنند.  با پلتفرم System Center می توانید عملیات IT خود را ساده کنید، زمان خرابی را کاهش دهید و عملکرد کلی کسب و کار را بهبود بخشید.

یکی از ویژگی های کلیدی System Center اورجینال ، امکان ساده سازی عملیات IT است.لایسنس System Center اورجینال با ارائه یک پلت فرم مدیریت یکپارچه، مدیریت زیرساخت و برنامه های فناوری اطلاعات را در محیط های فیزیکی، مجازی و ابری ساده می کند. این ساده سازی منجر به کارآمدتر شدن عملیات IT، کاهش زمان و تلاش مورد نیاز برای کارهای معمولی مانند مدیریت وصله و استقرار نرم افزار می شود.

لایسنس اورجینال System Center

مدیریت دیتاسنتر را با System Center بهینه کنید

بهینه سازی مدیریت دیتا سنتر برای هر سازمانی برای اطمینان از عملیات کارآمد و مقرون به صرفه بسیار مهم است.  Microsoft System Center مجموعه ای جامع از ابزارهایی است که برای کمک به سازمان ها در مدیریت آسان دیتا سنترها طراحی شده است. با System Center، کسب‌وکارها می‌توانند وظایف را خودکار کنند، منابع دیتا سنتر را نظارت و مدیریت کنند، و از طریق تجزیه و تحلیل پیشرفته، بینش‌هایی به دست آورند. این مجموعه ابزار قدرتمند شامل ماژول هایی برای مدیریت سرورها، شبکه ها، ماشین های مجازی و برنامه های کاربردی است. System Center با ارائه یک پلت فرم مدیریت یکپارچه، متخصصان فناوری اطلاعات را قادر می‌سازد تا مدیریت دیتاسنتر را ساده کرده، زمان خرابی را کاهش داده و بهره‌وری را افزایش دهند.

وظایف روتین و مدیریت را خودکار کنید

یکی از مزایای کلیدی System Center توانایی آن در خودکارسازی کارهای روتین و اداری است که باعث صرفه جویی در زمان و منابع تیم های فناوری اطلاعات می شود. با System Center، می‌توانید برای خودکارسازی کارهایی مانند مدیریت وصله و به‌روزرسانی، استقرار نرم‌افزار و نظارت بر سیستم، گردش‌های کاری ایجاد کنید. خودکار کردن این فرآیندها می تواند خطر خطای انسانی را کاهش دهد و از استانداردهای ثابت در سراسر سازمان شما اطمینان حاصل کند.  System Center همچنین قابلیت‌های اتوماسیون قابل تنظیم را ارائه می‌دهد و به تیم‌های فناوری اطلاعات اجازه می‌دهد تا گردش‌های کاری را با نیازهای خاص خود تنظیم کنند.

جهت خرید System Center اورجینال روی آیکون زیر ضربه بزنید.

محافظت در برابر تهدیدات سایبری

در چشم انداز دیجیتال امروزی، ترس از قربانی شدن در معرض تهدیدات سایبری یک نگرانی رو به رشد است. هکرها به طور مداوم در حال توسعه روش های جدید و پیچیده تر برای نفوذ به سیستم ها و سرقت اطلاعات حساس هستند. System Center با ویژگی های امنیتی پیشرفته ، به محافظت در برابر بدافزارها، ویروس ها و سایر حملات مخرب کمک می کند. با System Center، خیالتان راحت باشد و بدانید که اطلاعات حیاتی شما در برابر تهدیدات سایبری محافظت می‌شود.

ادغام با Azure برای ابر هیبریدی

یکی از ویژگی‌های کلیدی لایسنس System Center توانایی آن در ادغام یکپارچه با Microsoft Azure برای محیط‌های ابری هیبریدی است. با ادغام، System Center مدیران میتوانند بارهای کاری داخلی و هم مبتنی بر ابر را از یک کنسول واحد مدیریت کنند. این به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا از مزایای محاسبات ابری بهره ببرند و در عین حال کنترل بر زیرساخت‌های داخلی خود را حفظ کنند. علاوه بر این، ادغام System Center با Azure طیف وسیعی از قابلیت‌ها، از جمله پشتیبان‌گیری و بازیابی داده، مدیریت ماشین مجازی، و استقرار برنامه‌های مبتنی بر ابر را فراهم می‌کند. به طور کلی، ادغام با Azure بسته System Center را بهبود می بخشد و راه حلی جامع برای مدیریت محیط های پیچیده و ترکیبی ارائه می دهد.

مشاهده این ویدئو جهت دریافت اطلاعات تکمیلی توصیه می گردد.

شرکت رایان نت به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس اورجینال System Center و تنها شریک تجاری رسمی مایکروسافت در ایران، با سابقه بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از صد هلدینگ و سازمان دولتی است. این شرکت خصوصی و مطرح بین المللی مستقر در ایران، هم اکنون مفتخر است که کلیه محصولات نرم افزاری مایکروسافت را به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر خود در انگلستان ارائه می دهد.ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و معتبر مایکروسافت و ارائه ارزش و خدمات بی نظیر به مشتریان خود در ایران هستیم.

محصولات خریداری شده با وجود موجودی وسیع این شرکت، سریعاً تحویل داده می شوند و با پشتیبانی مادام العمر و گارانتی شرکت رایان نت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت ارائه می شوند. همچنین هیچ یک از محصولاتی که ما ارائه می دهیم از نوع OEM، Academic یا Charity نیستند و همه محصولات دارای  لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و  قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

مزایای استفاده از لایسنس های قانونی

 کلمات کلیدی : لایسنس System Center اورجینال ، System Center اورجینال ، لایسنس اورجینال System Center ، خرید System Center اورجینال 

وبسایت انگلیسی و شرکت های زیرمجموعه:

مایکروسافت پارتنر : microsoftpartner.uk
GLOBAL INVESTMENT : globalinvestment.ir
مایکروسافت رسمی : microsoftofficial.com
TALEE LIMITED : talee.co.uk
مایکروسافت پرشیا : microsoftpersia.com
MICROSOFT LICENSE : microsoftlicense.com
LET’S GO TO IRAN : letsgotoiran.com
 IT Researches : itresearches.ir

برخی از مشتریان شرکت :