نماینده رسمی IT Researches در ایران


خرید لایسنس Office for Mac اورجینال - Office مک اورجینال

با انتشار Office for Mac اورجینال، کاربران اپل می توانند از همان سطح بهره وری و کارایی مشابه همتایان ویندوزی خود بهره مند شوند. چه کاربر مک هستید که به دنبال تغییر به Office هستید یا یک کاربر باتجربه ویندوز که به دنبال انتقال به پلتفرم مک هستید، Office for Mac اورجینال  با برنامه های قدرتمندی مانند Word، Excel، PowerPoint و Outlook، مجموعه کاملی از ابزارهای لازم را برای ایجاد، همکاری و برقراری ارتباط در بالاترین سطح ارائه می دهد. نخستین نسخه آفیس برای مک در سال ۱۹۹۰ معرفی شد و نسخه بعدی آن سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ عرضه شد. در حال حاضر نیز نسخه ۲۰۲۱ آن به عنوان آخرین نسخه توسط مایکروسافت منتشر شده است.  با رابط کاربری Office for Mac به راحتی می توان به آن پیمایش کرد و به کاربران این امکان را می دهد تا ابزارهای مورد نیاز خود را به سرعت پیدا کنند. مایکروسافت همچنین دسترسی به اسناد و فایل های شما را در دستگاه های مختلف آسان کرده است . همچنین ادغام با iCloud و OneDrive به کاربران این امکان را می‌دهد تا به فایل‌های خود از هر کجا دسترسی داشته باشند و بدون دردسر آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند.

افزایش بهره وری با برنامه های Office

لایسنس Office for Mac اورجینال چندین برنامه قدرتمند ارائه می دهد که می تواند به افزایش بهره وری در محل کار کمک کند.  Microsoft Word یک برنامه پردازش کلمه است که به کاربران اجازه می دهد اسناد حرفه ای را به راحتی ایجاد، ویرایش و قالب بندی کنند. اکسل می تواند برای سازماندهی داده ها، ایجاد صفحات گسترده و انجام محاسبات پیچیده استفاده شود. پاورپوینت ابزاری موثر برای ایجاد ارائه های جذاب است که می تواند برای انتقال اطلاعات و ایده های مهم استفاده شود. علاوه بر این، Outlook می‌تواند به مدیریت ایمیل‌ها، قرار ملاقات‌ها و مخاطبین به شیوه‌ای ساده کمک کند. با Office for Mac، کاربران می توانند از این برنامه های قابل اعتماد و همه کاره برای بهبود کارایی و بهره وری در محل کار استفاده کنند.

لایسنس Office for Mac یک مجموعه بهره وری قدرتمند است که برای کمک به کاربران و کار موثر طراحی شده است. یکی از ویژگی های کلیدی این مجموعه، امکان همکاری یکپارچه با تیم شما است. با ابزارهای اشتراک گذاری داخلی و همکاری مانند OneDrive، Skype و Teams، می توانید بدون توجه به جایی که هستید با تیم خود کار کنید. می‌توانید فایل‌ها و اسناد را به اشتراک بگذارید، و با تیم خود به‌طور یکپارچه از داخل مجموعه Office for Mac  ارتباط برقرار کنید، و این کار باعث می‌شود که حتی زمانی که در حال حرکت هستید، در ارتباط با همکاران و کارآمد بمانید. با قابلیت ردیابی تغییرات و دیدن اینکه چه کسی چه ویرایش هایی را انجام داده است، همه می توانند در یک صفحه بمانند و اطمینان حاصل کنند که محصول نهایی از بالاترین کیفیت برخوردار است. با Office for Mac، می‌توانید به راحتی و بدون مشکل با تیم خود همکاری کنید و به شما امکان می‌دهد کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهید.

Office for Mac اورجینال چندین ویژگی را ارائه می دهد که می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و افزایش کارایی کمک کند. یکی از این ویژگی ها استفاده از قالب ها و میانبرها است. شما می توانید قالب های خود را متناسب با نیازهای خاص خود ایجاد کنید. از سوی دیگر می توان از میانبرها برای انجام سریع و آسان کارهای رایج بدون نیاز به پیمایش منوها یا استفاده از ماوس استفاده کرد. این میانبرها را می توان با توجه به نیازها و ترجیحات خاص خود سفارشی کنید و باعث می شود که در زمان صرفه جویی و بهره وری را افزایش دهید.

ما به عنوان نماینده رسمی IT Researches (شرکت سهامی خاص رایان نت) در ایران، ارائه دهنده انحصاری لایسنس Office مک اورجینال هستیم. دفتر ما در لندن، با نام تجاری Talee، همچنین شریک رسمی مایکروسافت در بریتانیا به شماره همکاری: ۴۵۶۰۰۶۲ است. تخصص و تعهد ما به کیفیت، ما را به منبع قابل اعتمادی برای محصولات مایکروسافت در منطقه تبدیل کرده است.

جهت خرید Office for Mac  اورجینال بر روی آیکون زیر ضربه بزنید.

کار خود را با Office ساده کنید

Office for Mac  یک ابزار ضروری برای حرفه ای هایی است که می خواهند کار خود را ساده کرده و بهره وری را افزایش دهند. یکی از مزایای کلیدی استفاده از Office for Mac این است که می توانید کار خود را با مجموعه ابزارهای قدرتمندی که ارائه می دهد ساده کنید.  Office for Mac با رابط کاربری ثابت در همه برنامه‌ها، جابه‌جایی بین آن‌ها و انجام سریع ، کار را آسان می‌کند. همچنین طیف وسیعی از ویژگی‌ها مانند قالب‌ها، ابزارهای قالب‌بندی و گزینه‌های همکاری را ارائه می‌دهد که می‌تواند به شما کمک کند کارآمدتر کار کنید و با همکارانتان به طور یکپارچه همکاری کنید. با ساده کردن کار خود با Office for Mac، می‌توانید روی موارد مهم تمرکز کنید و با سهولت و سرعت بیشتری به اهداف خود برسید.

ایمیل خود را بدون زحمت مدیریت کنید

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های مدیریت روز کاری، هماهنگی با صندوق ورودی ایمیل است. با Office for Mac، مدیریت ایمیل بدون دردسر امکان پذیر است. برنامه Outlook به شما امکان می دهد صندوق ورودی خود را با استفاده از ویژگی هایی مانند قوانین و فیلترها برای اولویت بندی ایمیل ها به راحتی سازماندهی کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های مفید، امکان زمان‌بندی ایمیل‌ها برای ارسال در آینده است که راهی برای جلوگیری از ارسال ایمیل در زمان نامناسب است.

از هر کجا به فایل های خود دسترسی داشته باشید

یکی دیگر از ویژگی های کلیدی، امکان دسترسی به فایل های شما از هر نقطه است. با ارائه‌های فضای ذخیره‌سازی مبتنی بر ابر مانند OneDrive، می‌توانید به راحتی فایل‌های خود را به‌صورت آنلاین ذخیره کنید و از هر دستگاهی با اتصال به اینترنت به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این یعنی می‌توانید روی یک سند در Office for Mac کار کنید، از جایی که کارتان را در iPad خود را متوقف کرده‌اید، در خانه ادامه دهید، و در حین حرکت ، در iPhone آخرین اقدامات را انجام دهید. راحتی دسترسی به فایل های خود از هر نقطه به شما این امکان را می دهد که روی پروژه های خود کار کنید و با دیگران به شیوه ای انعطاف پذیرتر و کارآمدتر همکاری کنید. با Office for Mac، می‌توانید کار خود را هر کجا با خود ببرید و مطمئن شوید که هرگز اسنادتان را از دست نخواهید داد.

آخرین به روز رسانی ها را به صورت خودکار دریافت کنید

برای حفظ عملکرد و امنیت نرم افزار Office for Mac ، همگام بودن با آخرین به روز رسانی ها ضروری است. با آخرین نسخه، می‌توانید به‌روزرسانی‌ها را بدون نیاز به بررسی دستی ، به‌طور خودکار دریافت کنید . برای فعال کردن به‌روزرسانی‌های خودکار برای Office for Mac ، به منوی Help در هر برنامه Office بروید و بررسی به‌روزرسانی‌ها را انتخاب کنید. پس از تکمیل فرآیند به‌روزرسانی، اعلانی دریافت خواهید کرد که به شما اطلاع می‌دهد نرم‌افزار شما به‌روز است. این ویژگی تضمین می‌کند که همیشه به آخرین ویژگی‌ها و پیشرفت‌های عملکرد، و همچنین به‌روزرسانی‌های امنیتی حیاتی برای کمک به محافظت از داده‌های خود و حفظ عملکرد روان سیستم خود دسترسی دارید.

در پایان، Office for Mac مجموعه ای جامع از ابزارهای بهره وری را برای حرفه ای هایی که اکوسیستم اپل را ترجیح می دهند، ارائه می دهد. آخرین نسخه Office برای مک شامل همه برنامه های ضروری مانند Word، Excel، PowerPoint و Outlook است و دارای یک رابط بصری و یک تجربه کاربری یکپارچه است که نیازهای منحصر به فرد کاربران اپل را برآورده می کند. با به‌روزرسانی‌های مکرر و ویژگی‌های جدید، Office for Mac برای هر حرفه‌ای که می‌خواهد در کار خود جلوتر بماند، ضروری است.

شرکت رایان نت به عنوان اولین تامین کننده رسمی لایسنس اورجینال آفیس و تنها شریک تجاری رسمی مایکروسافت در ایران، با سابقه بیش از یک دهه در واردات عمده محصولات اورجینال مایکروسافت و همکاری با بیش از صد هلدینگ و سازمان دولتی است. این شرکت خصوصی و مطرح بین المللی مستقر در ایران، هم اکنون مفتخر است که کلیه محصولات نرم افزاری مایکروسافت را به صورت مستقیم، با قیمت مناسب و بدون واسطه از طریق دفتر خود در انگلستان ارائه می دهد.ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و معتبر مایکروسافت و ارائه ارزش و خدمات بی نظیر به مشتریان خود در ایران هستیم.

محصولات خریداری شده با وجود موجودی وسیع این شرکت، سریعاً تحویل داده می شوند و با پشتیبانی مادام العمر و گارانتی شرکت رایان نت و همچنین پشتیبانی فنی مایکروسافت ارائه می شوند. همچنین هیچ یک از محصولاتی که ما ارائه می دهیم از نوع OEM، Academic یا Charity نیستند و همه محصولات دارای  لایسنس Retail و یا Volume License معتبر و  قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

 کلمات کلیدی : لایسنس Office for Mac اورجینال ، Office for Mac اورجینال ، لایسنس اورجینال Office Mac، خرید آفیس مک اورجینال 

وبسایت انگلیسی و شرکت های زیرمجموعه:

مایکروسافت پارتنر : microsoftpartner.uk
GLOBAL INVESTMENT : globalinvestment.ir
مایکروسافت رسمی : microsoftofficial.com
TALEE LIMITED : talee.co.uk
مایکروسافت پرشیا : microsoftpersia.com
MICROSOFT LICENSE : microsoftlicense.com
LET’S GO TO IRAN : letsgotoiran.com
 IT Researches : itresearches.ir

برخی از مشتریان شرکت :